אטסיצפה בהכל

למכור באטסי – טיפים למתחילים במסחר ב-Etsy למכור בקלות

אטסי הוא המקום למכירת מוצרי אומנות ועבודת יד. במאמר זה תגלו איך אפשר למכור בצורה נכונה בפלטפורמת אטסי

ברחבי האינטרנט ישנם המון אתרי מסחר שמאפשרים למשתמשים למכור מוצרים בקלות. איביי הוא אחד מהבולטים, אך לאחרונה ישנו אתר מסחר שמתחיל לתפוס תאוצה בנושא מכירת מוצרים ייחודיים ויצירתיים. פלטפורמת אטסי, מאפשרת למכור מוצרי אומנות ומוצרים עבודת. אפשר לפתוח חנות ולהתחיל למכור באטסי בקלות.

פלטפורמת אטסי מהי?

אטסי מאפשרת לפתוח חנות, למכור מוצר ולבצע משלוח למדינות שונות. באפשרותכם להעלות מוצר עם תמונות, תיאור המוצר, לכתוב על יתרונות המוצר, לקבוע מחיר ולכלול מילות מפתח כדי לקדם את המוצר בצורה אורגנית באטסי.

עמלות ותשלום לאטסי

העלאת מוצר

לידיעתכם, אטסי מחייבת 20 סנט על כל מוצר שאתם מעלים. המוצר נשאר באטסי למשך 4 חודשים.

עמלות רכישה

כאשר לקוח רוכש ממכם מוצר, אטסי מחייבת אתכם ב5% מסך מחיר המוצר והמשלוח.

שימוש בכרטיס אשראי במערכת אטסי

כשלקוח רוכש מוצר בעזרת כרטיס אשראי אטסי גובים 25 סנט  + 3% על שימוש במערכת שלהם.

שימוש בPaypal

אם לקוח משלם בעזרת מערכת פייפל, אטסי גובה ממכם את העמלות המוצגות מעלה ופייפל גובים מכם 2.9% ועוד 30 סנט.

פרסום ממומן בפלטפורמת אטסי

אם אתם מעוניינים להופיע גבוהה בתוצאות החיפוש, ולהיחשף ליותר משתמשים עם מילות מפתח רלוונטיות, אתם יכולים להשתמש במערכת הפרסום של אטסי. שימו לב שעליכם לחשב את ההוצאות על פרסום ממומן, כדי לא להפסיד כסף בעת מכירת המוצר.

איך למכור באטסי בצורה נכונה

באטסי יש קרוב ל2 מיליון מוכרים. כדי להתבלט בין כל המוכרים, עליכם להתמקד בשיווק, מיתוג ושירות.

חשוב לא להתעצל, ולהשקיע בתמונות וסרטונים ברמה גבוהה, כדי לשדר אמינות בעיניי הלקוחות

ייחודיות זה דבר חשוב מאוד בעת פתיחת חנות. לכן יש למתג את החנות ולהיות שונים ומיוחדים ביחס למתחרים

הלקוחות שלכם מצפים לשירות ועזרה בכל שאלה ובעיה. זהו חלק קריטי בעת מכירה באטסי.

אל תשכחו להשתמש ברשתות חברתיות כדי לשווק את החנות שלכם וליצור תנועה.

מנוע החיפוש של אטסי וחקר מילות מפתח

כאשר אנשים מחפשים מוצר כלשהו, הם ניגשים לתיבת החיפוש באתר. מנוע החיפוש עובד כך שהוא קולט את המילים, ומחפש מוצרים עם מילים דומות או רלוונטיות. לכן חשוב להשאיר בדף המוצר ובכותרת המוצר מילות מפתח רלוונטיות, כדי להופיע בתוצאות החיפוש. הכל מתחיל משם המשתמש שלכם, שצריך להתאים למוצרים אותם אתם מוכרים כדי להיות מקודמים במנוע החיפוש. בנוסף כדאי לחקור מתחרים באותה הנישה ובאיזה מילות מפתח הם משתמשים, כדי לקדם את עצמם. אפשר גם להיעזר בכלים שמיועדים לקידום במנועי החיפוש כמו גוגל טרנדס ועוד.

 תקנונים ועמודים נוספים

כדאי להוסיף דף כדי להציג את החנות כאשר משתמשים נכנסים. ישנם כמה תקנונים ודפים שונים שחייב להוסיף, כדי שהכל יהיה ברור לשני הצדדים.

תקנון משלוחים – פרטו אודות נושא המשלוחים. כתבו באיזה אופן אתם שולחים מוצרים, לאיפה אתם שולחים ועוד.

תקנון החזרות – חשוב להבהיר ללקוח את התנאים במקרה של החזרה ואיך זה מתבצע

פרטים ומידע אודות המוכר – כאן תוכלו להציג את עצמכם, את החנות שלכם ולהשאיר פרטים ליצירת קשר

היסטוריית רכישות וצפיות – טיפ חשוב לסיום

לאחר תקופה שבה המוצר באוויר, חשוב לבדוק את הנתונים אודות המוצר בנושא רכישות וצפיות כדי לשפר את אחוזי ההמרה.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button