אמזוןצפה בהכל

קידום מוצר באמזון – דגשים חשובים לפני שמתחילים לעשות מכירות באמזון

אם אתם רוצים להופיע גבוהה בתוצאות החיפוש באמזון, עליכם להבין שמנוע החיפוש של אמזון מחפש מילות מפתח דומות בין חיפוש המשתמש לבין דף המוצר.

אמזון היא פלטפורמת המסחר המשפיעה ביותר בזמן האחרון. הכנסותיה של אמזון הגיעו לסכומים אסטרונומים בשנים האחרונות, בנוסף ג'ף בזוס מנכ"ל החברה הפך לאיש העשיר בעולם לתקופה קצרה יחסית. במאמר זה .נעסוק בקידום מוצר באמזון כדי להגיע ליותר משתמשים ולהגדיל את אחוזי ההמרה שלנו

השוואה בין מנוע החיפוש של אמזון למתחרות אחרות

כשאתם מחפשים תשובה לשאלה ומוצרים  במנועי חיפוש פופולריים  כמו גוגל, בינג, יאהו ועוד, ייתכן שתצטרכו לנסות לכתוב שוב את שאילתת החיפוש במילים קצת שונות,  עד אשר תמצאו את התשובה או המוצר שאתם מחפשים מתוך מיליוני התוצאות שיופיעו, שרובן לא רלוונטיות לשאילתת החיפוש שלכם. מנוע החיפוש של אמזון, הפשוט ולא מתוחכם יחסית ביחס לאחרים,  נועד למטרה אחת בלבד והוא חיפוש מוצרים לרכישה ולא תשובה לשאלה או מידע כלשהו כמו מנועי חיפוש אחרים. לכן מנוע החיפוש של אמזון מקל על המשתמש כאשר הוא מחפש מוצר כלשהו, ולרוב מציג לו מוצרים רלוונטים לשאילתת החיפוש של המשתמש.

קידום באמזון בעזרת מילות מפתח רלוונטיות

אם אתם רוצים לבצע קידום באמזון ולהופיע כמה שיותר גבוהה בתוצאות החיפוש באמזון, עליכם להבין שמנוע החיפוש של אמזון מחפש מילות מפתח רלוונטיות דומות בין חיפוש המשתמש לבין דף המוצר. התמקדו בעיקר בתנועה אורגנית בעזרת מילות מפתח, כדי להימנע מתשלום לשם קידום בתוצאות החיפוש.

 מחקר מילות מפתח – איך זה בעצם עובד?

ישנם כמה דרכים לבצע מחקר מילות מפתח רלוונטיות למוצר שאתם רוצים לקדם. אחת הדרכים הבסיסיות ביותר היא להשתמש במנוע החיפוש של אמזון, כדי לראות איזה מילות מפתח רלוונטיות עם נפח חיפוש גבוהה תוכלו לשלב  בדף המוצר שלכם. בנוסף אפשר להשתמש בכלי שמיועד למציאת מילות מפתח שנקרא Scope

פרמטרים חשובים שצריך לזכור כאשר מקדמים מוצר באמזון: 

מילות מפתח – למצוא את מילות מפתח עם נפח חיפוש גבוהה.

דירוג המוצר – פרמטר חשוב כאשר מדובר בקידום מוצר, חשוב לשמור על דירוג גבוהה כדי להופיע בראש תוצאות החיפוש.

בניית כותרת – רצוי לשמור על על כותרת שמכילה את מילות המפתח הרלוונטיות עם חיפושים רבים. כמו כן רצוי להוסיף בכותרת המוצר את שם המותג. חשוב לא להגזים יתר על המידה במילות המפתח, זה יכול להזיק לקידום המוצר.

יתרונות המוצר – הצגת יתרונות המוצר הוא פרמטר חשוב וחשוב להציג את היתרונות שלכם ביחס למתחרים. כמו כן להסביר למה כדאי לקנות דווקא את המוצר שלכם.

תמונות למוצר – מומלץ להציג תמונות ברורות עם רקע לבן. אפשר גם להוסיף לחלק מהתמונות טקסט שמסביר על תפעול המוצר ויתרונותיו.

פרטים על המוצר – כאן תצטרכו לכתוב פרטים על המוצר ואיך המוצר בעצם עוזר למשתמש, ולשכנע אותו לבצע רכישה.

וידאו למוצר – כדאי מאוד לספק גם סרטונים למוצר אותו אתם מקדמים. סרטון למוצר שלכם יכול להשפיע מאוד על החלטת המשתמש אם לרכוש את המוצר או לא. אפשר להוסיף סרטונים של תפעול המוצר וסרטונים בהם לקוחות ממליצים על המוצר.

דירוג המוצר – נושא שהוא חשוב עוד יותר למרות שלא משפיע על קידום המוצר הוא חוות הדעת של הלקוחות, רוב המשתמשים רוצים לראות חוות דעת של אנשים שרכשו את המוצר ומה יש להם לומר אודות המוצר.

תנועה לדף המוצר – מנוע החיפוש של אמזון הוא רק אחד ממקורות התנועה שזמינים. אפשר להכניס תנועה לדף המוצר בעזרת מנועי חיפוש אחרים ומדיה חברתית, כמו פייסבוק או גוגל בנוסף תוכלו להכניס טראפיק מבלוגים וקישורים שמוטמעים באתר אחר ומובילים לדף המוצר שלכם.

היסטוריית מכירות ותנועה – אחרי שעבדנו על פי הפרמטרים של קידום דף מוצר באמזון, רצוי לעבור על היסטוריית המכירות והתנועה, כדי להבין טוב יותר איפה אפשר לשפר את דף המוצר כדי לקדם אותו גבוהה יותר. רצוי גם לבדוק מה הלקוחות רושמים על המוצר ולבדוק אם אפשר לשפר בעיות ברמת המוצר הפיזי.

דגשים חשובים לסיום:

כדאי מאוד לעבוד על פי חוקי אמזון ולא לבצע פעולות לא חוקיות ולנסות ל"עקוף את המערכת". אנשים רבים מנסים לקדם את המוצר שלהם בצורה לא חוקית, וכך מסתכנים בסגירת החנות על ידי אמזון. בנוסף חשוב מאוד .לתת שירות סובלני ויעיל ללקוחות שלכם כדי לקבל חוות דעת גבוהה

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button